keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Forever Friends!

Löysinpäs ihan mahtavan ja suloisen haaste blogin osoitteesta http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/ 
Kaijan blogista löysin ihanan nallukka aiheisen kortin ja pitihän se selvittää mikä se nallukka oikein on ja ahh niin ihania blogeja oli joka paikassa ja lopulta löysin tämän haaste blogin...ehkä siihenkin osallistun jossain vaiheessa :) Olinhan toki näynyt aikaisemminkin näitä ihania nallukoita mutta en ole itselleni kyseisiä leimoja ehtinyt ostamaan kun olen niin ihastunut näihin Magnolia leimoihin joita on joka paikassa. 
Mieheni kommentti oli kun haaveilin ääneen uusista leimoista että jotain pitäisi myydä tai jostain luopua ennen kun voi ostaa uutta!! Ihme asenne noilla miehillä mutta eihän ne tiedä mistään mitään koskaan ;) 
Mulla on monta haaste blogia mielessä mutta jostain syystä en ole vielä kovinkaan moneen saanut korttiani valmiiksi. Tällä viikolla tosin voin olla aika ahkerana sillä mulla on kahteen haasteeseen kortit valmiina tai toisen viimeistelen tässä tänään kunhan ehdin joten ehkä loppuviikosta saan nekin postattua tänne. 

Ehkäpä saan tehtyä tähän Forever Friends haasteeseenkin jonkun kortin tosin ensin pitää näitä leimoja ostella..sitä ihaninta mitä olin hakemassa en ole löytänyt mistään suomalaisesta askartelukaupasta joten päätin laittaa tilausta Glitter Pottiin( jonkun ihanasta blogista olen joskus bongannut tämän sivuston)joka on minulle uusi tuttavuus siltä osin etten ole koskaan sieltä vielä mitään tilannut..Jännityksellä jään odottamaan pakettia saapuvaksi :)  Mutta varmaa on että minä olen saanut Magnolian rinnalle toisenkin ihqu suosikin ;) 
Olen niin ihastunut ettei mitään rajaa..

Kivaa talvista päivää kaikille ja askartelu intoa :)
P.S Saahan näitä kuvia laittaa näin omaan blogiin?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your comments and your visit my blog :)