maanantai 21. toukokuuta 2012

Perhoskortti!

Teinpäs tässä aamutuimaan kortin joka lähtee hyvän kesän toivotuksena ystävälle.Samalla osallistun kortilla Magnoliahaasteeseen. Aiheena oli käyttää jotain laiminlyötyä lävistäjää. Minun lävistäjäni on tuo reunoissa oleva reikä lävistäjä. En vain tykkää jotenkin tästä ja on tullut tosi vähän käytettyä mutta sentään olen käyttänyt.

Käytin jälleen ihanaa Magnolia Tilda Daisy leimaa ja tämä vain on niiiiiiin ihana ja ihan mun suosikki. Tosin tämäkin oli jo valmiiksi leimattu ja väritetty eli operaationi käyttää ensin nämä jo valmiit väritetyt on hyvässä vauhdissa. Sitä en tiedä miksi olen värittänyt aina tuhottoman monta samaa leimakuvaa?! Väreinä on taas niin mun lempparit eli vaaleanpunainen,valkoinen sekä pinkki. 

Käytin kortissa lisäksi uusinta hankintaani eli tuota alareunas perhosstanssia ja voi että se on kyllä ihana ja kannatti ostaa,eihän mulla mitään turhaa tietenkään ole kaapeissa ;)Yksittäinen iso perhonen on lojunut kaapissa ties ja kuinka kauan joten pitihän sitäkin käyttää edes kerran ja aika kivahan tuokin on joten varmasti tulen tekemään siitä muitakin kortteja näin kesää ajatellen.Paperi on Magnolian uusimpia ja ne on ihania tosin eipä pääse oikeuksiinsa itse paperi kun on tuolla kaikkien juttujen alla,mutta ihana se siitä huolimattakin :)

Aurinkoista päivää kaikille :)

5 kommenttia:

  1. Suloinen kortti ja ihanaa tuo perhosten kylläisyys ;),tykkään!kiva kun lähdit mukaan haasteeseemme :)!

    VastaaPoista
  2. Kaunis kortti! Upeita ovat perhoset. Varmasti ystävä ilahtuu...

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis kortti, jossa ihanan kevyt ja hentoinen tunnelma!!!

    VastaaPoista
  4. Söpönen kortti! Kivat värit ja ihania perhosia :)

    VastaaPoista
  5. voi miten kaunis suloinen kortti!! =)

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)