torstai 6. syyskuuta 2012

Kortti samoista materiaaleista!

Tälläiseen kortti samoista materiaaleista rinkiin menin mukaan ja ai että kun onkin kiva juttu. Emäntänä häärii Apris,joten iso kiitos tämän järjestämisestä :) Muut askartelijat minun lisäkseni ovat Sirpa ja An :)
Olikin ihanaa saada ensimmäinen kuori ja nyt onkin jännä odottaa seuraavaa kuorta jonka lähettää Sirpa.
Ensimmäinen kuori näytti tältä:
Aluksi tuli tunne että apua miten mä osaan mitään tehdä mutta ei se auttanut kun vain suunnitella jotain ja katsoa mihin se riittää ;)  Leima kuva on täysin erilainen mitä yleensä teen ja siksi tuli ensin paniikki päälle et mitä minä nyt teen. Lopputulos on tämänkaltainen,en ihan ole tyytyväinen mutta joten kuten,väritys meni pieleen kerta kaikkiaan.
 Lämmintä syyspäivää kaikille :)

7 kommenttia:

  1. Todella hienon kortin sait lähettämistäni materiaaleista tehtyä ja hienosti olet matskuja käyttänyt. Kortista taitaa löytyä kaikki, mitä kuori sisälsi. Oma korttikin on jo valmis, mutta hieman olen viivytellyt postauksen kanssa.

    VastaaPoista
  2. Hei
    Kiitos kommentoinnista blogissani. Tarkoititko mistä löytää sellaisia malleja. No käyn paljon ulkomaalaisissa bllogeissa. Minun blogin sivupalkissa on mm. Mariannen ja Lana Katrinen blolgit joista saan inspiraatiota useinkin... Hyvää viikon jatkoa !

    VastaaPoista
  3. Vastavierailulla ;)
    Korttisi ovat runsaita, paljon aivan upeita yksityiskohtia,
    juuri kortteja minun makuuni!!
    Tänne täytyy tulla uudestaan

    VastaaPoista
  4. Oi että nää teidän tekemät kortit ovatkin kaikki tosi kivoja ja erilaisia;-DD

    VastaaPoista
  5. ihana on tämäkin kortti ja kaikilla meillä niin erilaiset ! Ihana!

    VastaaPoista
  6. Tämäkin on aivan ihana ja runsas! kaikki on kyllä niin erilaisia tehneet samoista matskuista:)

    VastaaPoista
  7. Hienon, upean kortin sait aikaiseksi!

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)