sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Joulukortteja!

Tänä vuonna jokseenkin hitaasti alkanut tämä joulukortti savotta minulla mutta jotain kuitenkin tullut tehtyä :) Ja varmasti seuraavat kortit mitä täällä tulee olemaan ovat juuri jouluisia :)

Tänään pakkasta ollut sen verran paljon(aamulla -18.2) ettei ole pahemmin ulkona kiinnostanut olla joten olemmekin tyttären kanssa tehneet muutamia joulukortteja. Tyttäreni teki kaksi korttia siinä ajassa kun minä vasta suunnittelin mitä teen. Tytölle piti sitten taas tehdä matskut mistä teki omat korttinsa :) Olin varautunut että yhden kortin tekee mutta eihän se ollut kun vasta alkua,mutta onneksi kaksi riitti tällä kerralla.
Itse tein muutaman samanlaisen kortin sarjatyönä jotka menee tyttären koulukavereille.Haluaa antaa aina kaikille tytöille kortit joka joulu. Neitihän on itse tehnyt parhaimmille kavereille kortit mutta minä sain luvan tehdä muille kortit. 
Nämä kortit ovat pienempiä kun normaali korttikoko joten niitä oli helppo tehdä sarja tuotantona ;) Olin sen verran laiska etten jaksanut jokaista tehdä erilaisena. Näihin on tarkoitus ostaa vielä joku tikkunekku tai vastaava mukaan.

 Ihan perus kortteja nopeasti ja helposti se oli tämän päivän teemana minulla :)
Tässä on taas matskut ekaan korttiin mitkä annoin tytölle :)
 Ja tämän näköinen oli kortti valmiina :)
 Seuraavat matskut oli tälläiset :)
 Lopputulos oli matskuista tämä :)
Mukavaa pakkasen huuruista iltaa kaikille,meillä se on pakkasta -14.3!! 
Kai jossakin muuallakin on kylmää..?

1 kommentti:

Thanks for your comments and your visit my blog :)