keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Joulukortti nro 9!

Nyt oli pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja aloittaa vihdoinkin ihan urakalla näitä joulukortteja tekemään sillä muuten ei päivät riitä,onhan tässä jo jonkun aikaa vetkuteltu. Tein sitten tässä illan aikana joulukortin yllätys yllätys ja varmaa on etttä jokunen seuraava muukin kortti täällä blogissani on joulukortteja ;) 

Minulla on iso kasa leimakuvia odottamassa väritystä ja korttiin pääsyä ja tässä niistä yksi minkä olen valinnut tämän vuoden korttiin laitetettavaksi. Tämä ihastuttava leimakuva tuli minulle blogi ystävältä ja on kyllä suloinen. Päätin taas haastaa itseni ja tein vihreä/puna sävyisen kortin koska tiedän että ne on minulle vaikeimpia kuitenkin ja ehkä sitä oppii tykkäämään noistakin väreistä kun tekee ja tekee :) Korttista tuli nyt mitä tuli ja jotenkin sellainen olo että jotain pitäisi vielä laittaa tai kenties olisi pitänyt laittaa korttiin..en tiedä mitä tästä puuttuu mutta jotain se on kerta sellainen tunne on koko ajan mielessä kun korttia katson.

Tällä mennään tänä iltana  ja huomenna mennään sitten jo taas ehkä minulle ominaisella tyylillä ja väreillä :)
Voitteko kuvitella meillä on täällä jo lähes 30cm lunta maassa,ihan kun asuisi eri maassa missä muut..ja nyt vasta on marraskuu alkamassa..Rentouttava iltaa kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Suloinen joulukortti. Huh onko siellä jo noin paljon lunta, täällä Turunseudulla on mustaa ja pimeää ja 8 astetta lämmintä.

    VastaaPoista
  2. Niin suloinen kortti ihanissa joulun väreissä!

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)