keskiviikko 21. elokuuta 2013

Arvonta voitto!

Loreal Blondilla oli 1v arvonta tässä vähän aikaa sitten ja siihenhän tuli osallistuttua. Viime viikonloppuna kun tultiin reissusta odotti iloinen yllätys meilissä kun olin saanut meiliä missä kerrottiin minun voittaneen arvonnan :) Hip heijaa,mikä ihana yllätys olikaan tämä! Siinä touhun ja kiireen keskellä jo todellakin unohdin koko voiton ja tänään kipaisin postilaatikolla ja siellä odotti iso kirjekuori minun nimelläni. Meni hetken aikaa kun mietin että mistä ja mitä olen mennyt tilaamaan ja kuoressa ollut nimi ei sanonut minulle mitään joten olin pienen hetken ihan pihalla(pelkäsin ensin että tullut naapurin paketti minulle vahingossa) 
No ei sentään minulle se täytyy olla kun nimi on selvästi kuoressa. 
Olin niin innokas että en malttanut olla aukaisematta kuorta jo ennen kun pääsin kotiin. Kun kuoreen kurkkasin tajusin että ai niin tämä on minun se arvonnan palkinto. Välillä sitä saa ihan nauraa kun päässä tuo muisti ei nykyään ole enään samaa tasoa kun ennen ;) Sisälle kun pääsin piti levittää kaikki pöydälle ja ottaa kuva että saan palkinnosta kuvan blogiini. 

Kiitos Loreal Blondi tästä paketista,varmasti löytyy käyttöä paketin sisällölle :) 

Ihania syyspäiviä kaikille ja kortteilu intoa!Minulla on monta korttia nyt tekeillä kunhan vain pääsee vauhtiin niin kyllä jokunen jopa valmistuukin..ajoissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your comments and your visit my blog :)