sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Korttirinki-juhlat 1/4

Päätimme ihanien leidien kanssa järkätä juhla-aiheisen kortti ringin ja minä olinkin ensimmäisenä lähetys vuorossa tällä viikolla. Aiheena on juhlat mutta jokainen saa itse valita omalla vuorollaan mikä on juhlan teemana. Minun korttini teema oli äitienpäivä :) Lähdin tapani mukaan ihan erilaisia matskuja etsimään mutta lopulta kun olin kasannut matskut oli ne tälläiset.(kuvan jouduin lainaamaan Jaanuskan blogista koska en löydä mistään omia matsku kuvia vaikka ne kyllä otin)
 Itse sain käytettyä kaiken muun mutta unohtui tuo yksi valkoinen juttu mihinkä voi nauhan pujottaa. Lisäksi meinasi unohtua hopeinen ohut nauha ja melkein se jäikin kokonaan pois kortista kun unohdin sen tyystin mutta viime hetkellä laitoin siitäkin muutamat rusetit mukaan. Olin myös laittanut mukaan 8x8" korttipohjan mikä on 20cmx20cm. Koskaan en ole itse tehnyt noin isoja kortteja mutta olen joskus haalinut vaikka ja minkä kokoista korttipohjaa niin ajattelin että kokeillaanpas tälläistä. Isoissa korteissa on se kiva juttu että niihin saa paljon mahtumaan :) 
Minun korttini onkin sitten tässä,perjantaina sen sain jo valmiiksi mutten jaksanut siirtää koneelle kuvia ennen kun vasta nyt. 

Esikoisen mukaan tämä näyttää adressilta kun on niin iso,mutta on kuulema hieno siltikin,joten äidille olisi tämä sitten toukokuussa menossa. Meillä on tapana ostaa äidille ja anopille aina sellaiset isot amppeli piha kukat joten sopii varmasti hyvin aiheeseen tämä kortti.Ajattelin että teen anopillekkin ehkä saman tyylisen toisessa värissä koska väritin toisen kuvani myös eri värillä,mutta lopulta päädyin tähän väriin.

Leimasimen olen tuonut Englannin tuliaisena,koskaan vain ei ollut vielä tullut tehtyä siitä yhtään mitään vaikka on aika ihanan iso ja massiivinen. Mulla on näitä muutama joten pitäisi vain ottaa käyttöön. Lisäksi molemmissa on tuollaiset ihanat boorditkin mukana joista voi tehdä vaikka ja mitä ihanaa kunhan vain tekisi ;) 
Mukana meillä ringissä on tutut leidit eli Jaanuska,Apris ja Sari joka onkin seuraavana lähetys vuorossa,joten innolla sitä jää odottamaan taas mitä se posti tuo mukanaan. Muut ovatkin saaneet korttinsa jo tehtyä joten käykäähän kurkkailemassa mitä ihanuuksia heiltä löytyy.

Leppoisaa sunnuntai päivää kaikille :)


4 kommenttia:

  1. Onpa kaunis ja ihanillaväreillä.

    VastaaPoista
  2. Haa, yllätit meidät harmaalla zinnialla Ü
    Voi miten kivasti olet laittanut nuo suuret rusetit ja boordinkin sait käytettyä.
    Bling bling :)

    VastaaPoista
  3. Kiitokset ihanista materiaaleista. Korttisi on kaunis ja kivasti olet käyttänyt materiaaleja. Ihanan erilaisia tuli taas korteistamme, mutta sehän onkin näiden rinkien suola.

    VastaaPoista
  4. Todella todella kaunis kortti! Ja teit kukasta juuri sen värisen, mitä minä alun perin suunnittelin.. minulla se vain yhtäkkiä muuttuikin sitten lilaksi. :D Aivan ihana runsas kokonaisuus! Olet ihan uskomaton.. kuinka saatkin joka kerta kaikki materiaalit käytettyä näin hyvin ja aseteltua niin kauniisti. :)

    VastaaPoista

Thanks for your comments and your visit my blog :)